Serwis narciarsko-snowbordowy: +48 664 858 448 Sklep i bootfiting: +48 601 408 950

Cała reszta czyli kask, gogle, kombinezon, bielizna, skarpety, rękawice, czapka itd.

Przejrzyjmy czy nie ma jakiś uszkodzeń i czy rozmiar nadal pasuje, no i oczywiście czy nie będziemy odstawali od najnowszych trendów modowych.

Gogle, czy nie mają rys, a kask czy jest dobrze dopasowany, szczególnie sprawdzamy kask dziecięcy.

Po takim przeglądzie, zauważając jakiekolwiek budzące nasze wątpliwości braki powinniśmy zawieźć sprzęt o do serwisu i zlecić odpowiednie jego przygotowanie do jazdy. I to jak najszybciej, żeby nie okazało się że przypomnimy sobie o tym w „gorączce sezonu”,a czas i termin oczekiwania na usługę okaże się zbyt długi.

Jeżeli okaże się że czegoś nam brakuje albo musimy jakiś element narciarskiego ekwipunku wymienić, będziemy mieli dużo czasu do pierwszych susów aby to uzupełnić.